piątek, 8 marca 2013

I gave you .

Miłość nie ma czasu przeszłego.

Kolejna filiżanka,
w innym życiu może piłabym ją przy Tobie, u Ciebie.
Ty nie trujesz się kofeiną.

Może to było tylko złudzenie, 
błędne przekonanie, że dając mi siebie, dajesz mi szczęście.

Wmawiając sobie, że jestem silna, rozpadam się coraz bardziej, coraz łatwiej i częściej.

Każde spotkanie Ciebie, to o spotkanie za dużo.
Każda rozmowa z Tobą, to o rozmowę za dużo. 

odchodząc życzyłeś mi szczęścia,
nie potrafię go znaleźć bez Ciebie.


Czasem w ludziach przypadkowo spotkanych odnajduję fragmenty Ciebie,
ale nikt nie ma tego spojrzenia, takich oczu, 
w których mogłam wyczytać jedno słowo : Zrozumienie.


Żałuję, że nie zrobiłam Ci żadnego zdjęcia,
miałabym coś Twojego, należącego tylko do mnie od samego początku.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz