wtorek, 18 września 2012

It's not easy.


Przez jakiś czas jesteś dla mnie, przy mnie, ze mną, całujesz, przytulasz, wpatrujesz się we mnie, opowiadasz, starasz się zrozumieć moje milczenie. A ja milczę z obawy, że powiem Ci zbyt wiele.



Wiesz, milczę, bo tak cholernie nie chcę tego spieprzyć.
...

Zjawiasz się znów, nagle po ponad pół roku i wydaje Ci się, że przyjmę Cię z otwartymi ramionami.
Nie rozumiem dlaczego miałabym znów tego chcieć.
Kiedyś rozpaczliwie chciałam Twojej obecności w moim życiu, ale szybko zdałam sobie sprawę z tego, że nasze priorytety rozmijają się. bardzo.

Czego teraz chcesz ? Gdy mnie bardziej interesuje czapka z H&M w panterkę.
To nie fair, przez to, co najbardziej bolało musiałam przechodzić całkiem sama. Nikt nie wiedział, co powiedzieć. Aż jednej imprezowej nocy pojawił się ktoś, kto wiedział, chciał i jest do dziś.
Nie wiem, jak powiedzieć Ci, nie jestem w tym dobra. Nie wiem, ale proszę odejdź. To, co teraz czuję jest związane zupełnie z kimś innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz